fredag den 5. december 2014

5. december 2014

"Husk at værdsætte forventningens glæde
til julens komme - øjeblikkets frydefulde
spænding og umiddelbare sitren i kroppen."

Fra Værd dig selv: Det er din jul
                                      
I aftes oplevede jeg denne frydefulde stemning og forventningens glæde. 

"Maestro" hoppede af pindene - langsommeligt ganske vist - da den blev lukket af forneden hele vejen rundt med en i- cord kant.

Fin er den blevet - så nu skal ærmerne lige sys sammen, og derefter en tur i vaskemaskinen, så er der kun at glæde mig til at give den til ældste datter i julegave. 
 
Jeg vil selvfølgelig præsentere den her med facts, når den er helt færdig.
 
Når jeg får fri i dag tager jeg til Ribe for at besøge hende. Ribe skulle være så smuk julepyntet, så det vil jeg se. Datteren har købt garn fra Isager til næste projekt, som er en trøje fra bogen "Grønland".
 
Så tomhændet kommer jeg ikke derfra. Hun har fødselsdag i marts, så det når jeg nok :)
 
Glædelig 5. december til dig, der synes, der er værd at læse med her
 
 
       

2 kommentarer:

  1. Forventningens fryd nåede helt herover...
    Glæder mig til at se mere til denne Maestro...
    Og til Ribe... Du må tage billeder af julebyen. Jeg tror ikke vi når derned i år... men til sommer!!! Glæder mig til kurset!

    SvarSlet
  2. Også god 5. december til dig, det er altid hyggeligt at læse med her hos dig. Jeg nyder dine julebilleder hver dag. God weekend og tur til Ribe.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.