onsdag den 31. december 2014

Årets strik 2014 i billeder .........status

Her på årets sidste dag er det sjovt at se tilbage på året, der gik. Her vil jeg holde mig til det strikkede. 

Egentlig syntes jeg ikke, at det var blevet til meget, men et år har jo alligevel 365 dage, så lidt er det blevet til. 

Rigtig mange småtterier er der ind imellem. Mit skab er ved at være fyldt med trøjer og flere af tingene glæder forhåbentligt andre steder. 

Det er nu to år siden jeg kom på "bloggen". Og jeg tænker, at jeg tager det næste med. Jeg kan også findes på Instagram "Hobbitten60" - men noget er gået i kludder, så der ikke i øjeblikket kan linkes direkte her fra bloggen. 

Endelig har jeg oprettet min lille FB-side, hvor en del af mine småtterier kan købes. 

Rækkefølgen er ikke som nedenstående og der er sikkert glemt et par pulsvarmere o. lign













































Og tomhændet bliver jeg heller ikke nytårsaften, hvor her bliver stille og fredeligt, da børnebørnene ankommer om lidt i stiveste puds - så kan forældrene få lov at feste igennem. 



Der er slået op til en hjerte-bluse til en solskinspige.

Tak til jer der læste med og ikke mindst kommenterede.

Godt nytår til dig

3 kommentarer:

  1. Du har lavet mange smukke ting i 2014 og glæder mig til at se hvad kan få af dine pinde i 2015. Godt nytår til dig. Mit nytårs strik er en pounco efterfølgerne af Pia Hernø.

    SvarSlet
  2. Det er løbet meget garn gennem fingrene i 2014! Dejlige strikkerier. Og nyt initiativ med fb! Jeg holder mig til min blog, synes bedre jeg har ydtrykke mig der....
    Fortsat god strikkefornøjelse og rigtig t godt nytår.

    SvarSlet
  3. Masser af flot strik. Godt nytår 🎉

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.