onsdag den 13. marts 2013

Koncert i aften...

Trods sne og kulde her til morgen så glæder jeg mig til i aften, hvor jeg sammen med en kollega skal til koncert med Lis Sørensen. Hun er en fantastisk kvinde og sangerinde, der i den grad kommer ud over scenekanten.
lånt fra google
Min lille vest, som skulle være meget enkel, driller mig. Nogle gange laver jeg bare dumme fejl, men jeg er jo endnu ikke erfaren strikker :) Jeg synes altid, jeg skal trevle op eller bøvle med et eller andet. Men for hver fejl jeg laver jo mere erfaren bliver jeg vel. Jeg giver ikke op.

Arbejdsdagen i dag er en af de lange med møder i eftermiddag efter undervisning. På skolen er der en underlig stemning. Rigtig mange kollegaer lader sig slå ud af al den omtale og negativitet, der er omkring lærere p.t fra KL´s side. Især føler flere af de ældre lærere sig trængte.

Jeg lader mig ikke gå på af den offentlige debat, men bliver påvirket af den interne.

Nå nu til dagens arbejde.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.