onsdag den 5. februar 2014

Hattedame .... og hurra for Arriva...

Forleden måtte jeg uventet lige efter arbejde tage toget fra Ikast til Skanderborg. Børnebørnene kaldte.

For en gangs skyld havde jeg ikke lige et strikketøj, der var egnet til togrejsen. Jeg havde dog både min bærbare og Ipad i tasken.

Det gav mulighed for at få læst rundt omkring i blogland. Så inden jeg fik set mig om, var der gået tre kvarter, og jeg var fremme.


Egentlig burde jeg strikke mig en vinterhue. Pelskvasten er købt. Maestro er dog for spændende til overspringshandling, og det siger ikke så lidt.

Så var det jeg lige fik øje på disse to hatte, som jeg filtede for et par år siden.

Ak, ja det var dengang, jeg strikkede i oversize, for så senere at lade strikketøjet skrumpe ind.

Men sjovt var det at forme de fineste damehatte.


De var stillet i skammekrogen, så jeg havde helt glemt dem. Barnebarnet syntes på et tidspunkt, at flamingoen var god at bide i.

Strikket i Sandness Fritidsgarn.

God onsdag - håber I holder ørene varme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.