lørdag den 13. september 2014

Ugens småtterier i tykt garn

Det går hurtigt, når der strikkes på p 6 og garnet er tykt.
Jeg er vild med det cone min datter havde med hjem til mig.
Et par små projekter er det blevet til. Nu skal de en tur på uldprogram, så jeg kan se om den prøve også bestås.
Høstjakken vejer 115 gram i str. 1 år.
Ændring i forhold til opskrift: Jeg har valgt at lave en lukning
En lille vest str 1 år er det også blevet til.
Den vejer 72 gram på pind 5 1/2
Jeg elsker det lidt rå, rustikke "look" Begge opskrifter har jeg fundet her
Nu kan efteråret bare komme an - blot mangler jeg lige en 1-årig tumling, der kan få glæde af det.
I går morges tog jeg dette billede af en af havens sidste roser - læg mærke til morgenens dugperler
Den er til dig, der læser med her
God weekend


6 kommentarer:

  1. Tak for rosen :) Håber der dukker en modtager i passende størrelse op til de små uldne :)

    SvarSlet
  2. Tak for blomsten :-)
    Hvilket mønster har du brugt til vesten? Den ser dejlig overkommelig ud :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg skrevet ind nu - sådan en servicemeddelelse skulle have været med. :) Ja, denkan du strikke på en god dag.

      Slet
    2. Der er godt nok mange fine ting på den side. Vesten er kommet på vinterens to do-liste.

      Slet
  3. jeg kan ikke finde vesten på den hjemmeside, har du den stadig?

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.