mandag den 15. april 2013

Fristet over evne..

WINGSPAN er navnet
I strikkecaféen blev jeg som sagt fristet over evne. Jeg har jo rigeligt af projekter i gang. Men jeg så nogle spændende asymmetriske sjaler, som jeg fik lyst til at prøve.

denne blog så jeg, at Tante Grøn havde brugt et garn købt i Netto - "Rustik". Dette garn huskede jeg at have set for et stykke tid siden i min Netto. Så søndag aften måtte jeg lige ud at kigge. Heldig var jeg. Der var meget lidt tilbage, men lige akkurat 2 x 2 nøgler i farver, jeg kunne lide. 20 kr. stk. Opskriften foreskriver 100 gr. så nu har jeg så til to.

Opskriften er utrolig let. På Ravelry er den oversat til dansk, så det kunne ikke være bedre.

Desværre kommer farverne ikke til deres ret her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.