søndag den 14. april 2013

Når en dør lukkes, åbner der sig en ny....

I denne tid, hvor jeg er lukket ude fra mit arbejde, har jeg åbnet to nye "døre".

Den ene er til Løbeskolen, hvor jeg har meldt mig til at løbe efter en specielt program tre gange om ugen sammen med andre på samme niveau. Vi lavede løbetest i tirsdags og er nu sat på hold. På tirsdag starter vi så på selve programmet.

Den anden dør var i dag. Mit første besøg i en strikkecafe'. Egentlig var jeg lidt betænkelig, da jeg føler mig lidt som en novice på området. Jeg kendte ingen på forhånd, men alle betænkelig-heder blev gjort til skamme.

Det var hyggeligt, og jeg fik da også et par nye ideer, som jeg skal have afprøvet.
I cafeen strikkede jeg på min trøje, som jeg startede på i torsdag - min bustrøje. 

I morgen 7.30 er det så atter tid til at gøre opmærksom på, at vi hellere vil undervise end konflikte.
Det trækker desværre i langdrag. Så vi mødes udenfor skolen i vores T-shirt og vinker til vores børn og forældre.

I morgen eftermiddag skal vi have socialt sammenvær med tjenestemændene med gåtur om en sø og mad over bål. Vi har jo også brug for at tale med hinanden. Det er tydeligt, at det er ved at gå nogle af kollegaerne på. Så det er vigtigt, at vi støtter hinanden. Økonomisk er det også en belastning for flere af kollegaerne.


Vi må holde humøret oppe på hinanden og finde på nogle gode projekter sammen.







1 kommentar:

  1. Mit program i morgen ligner dit til forveksling, håber snart vi får lov til at arbejde igen.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.