lørdag den 13. april 2013

Grebet af udsalgsfeber...

6 × Kitgrå sfn40 Blackhill Super Fine Alpaca 400M 50G 150,00 DKK
vægt: ca 50 G
6 × Mellemgrå sfn43 Blackhill Super Fine Alpaca 400M 50G 150,00 DKK
vægt: ca 50 G


Der er blevet skrevet så meget om den superfine Alpaca, som sælges her. Der kom en mail i aftes, at kl. 23 åbnede udsalget. Jeg var så træt og egentlig parat til at gå tidligt i seng, men tænkte, at nu måtte jeg da hellere se, hvad det var. Jeg skulle jo nødig gå glip af noget.

Så jeg sad troligt ved tasterne kl. 23 og tænkte, at gråt kan man da altid bruge. Jeg bestilte 3 forskellige grå, men inden jeg fik betalt, var den ene af farverne hevet op af kurven igen.

Svært var det også at vide, hvor meget jeg skulle købe, for jeg har ikke nogle bestemte projekter i tankerne. Men jeg har læst så meget om, at den kan bruges som følgetråd, alene mv.

Spændende er det jo også at have garn på lager, og så gå og fundere over, hvad det nu kan bruges til. Jeg købte jo fra samme sted dette garn for nylig

På facebook kunne jeg efterfølgende læse, at mange gik forgæves. Ja, så sidder man jo og føler, at man har gjort et godt køb på udsalg -  sådan en fredag aften.

Selv om jeg måske synes, at det er lidt tarveligt at lægge udsalget så sent. Men med den nye lukkelov, så.......  :)

På mandag går vi ind i 3. lockout uge, så der bliver nok tid til at færdiggøre projekter, før den nye garn ankommer.

 
 
 





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.