onsdag den 20. august 2014

Lun pigevest ..... Småtteri no 4

Dagens småtteri er en lille lun pigevest strikket i Blackhill Højlandsuld i dobbelt garn på p. 3 1/2
Der er brugt 116 gr i farven lammeøre fra garnudsalg.dk.
En lille rest jeg havde tilbage fra min cardigan Peasy, som jeg strikkede sidste forår. Rart at få brugt denne rest. Jeg overvejer at hækle et par små blomster til pynt.
Den er strikket i et stykke uden sømme med et lille cortiguous-ærme. Str er ca til 1 år
Opskriften har jeg fundet på Ravelry.
God torsdag




5 kommentarer:

  1. åh, sikke dog en söd lille vest! kan du komme med et link eller nærmere beskrivelse ang opskriften, kan ikke finde den på Ravelry med det sögeord.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld det ringe serviceniveau på bloggen i dag. Nu skulle der være et link - blot længe siden jeg downloadede den, så skulle lige selv finde den igen. En god måde at prøve contiguous ærmet på

      Slet
    2. tusind tak Ellen, den skal helt sikkert afpröves.
      kh.fra Island
      Frida

      Slet
  2. Hej Ellen, hvor den vest dog fin. Desværre er det engelske strikkefagsprog volapyk for mig, så du skulle vel ikke have den på dansk? hilsen Lone

    SvarSlet
  3. Desværre Lone - den findes ikke på dansk - men den er nu meget nem og enkel.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.