søndag den 16. juni 2013

Livets gang....

I går var jeg på biblioteket for at bytte strikkebøger. Der var bogudsalg. Nærliggende lige at kigge, om der var strikkebøger i mellem. Der var en enkelt, men den havde ikke interesse. Derimod faldt jeg over den gode gamle Gantriis. Det fik minderne til at gå tilbage til min seminarietid i Nissum, hvor Lemvig ofte blev besøgt. Tegneserien som fortæller om, hvor enkelt tilværelsens problemer kan løses, når blot alle parter viser god vilje. 25 år i Lidenlund viser også tegnerens udvikling.
Jo mere vi gør en ting, vi kan lide, jo bedre bliver vi, tror jeg. Og det tænker jeg også gælder strik.



Sådan løses det:



Ofte er ting enkle, men vi mennesker gør ofte tingene mere komplicerede end nødvendigt er.
God søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.