onsdag den 11. juni 2014

Højskoleopholdet nærmer sig .....

I dag kom den. Oversigten over materialer der skal medbringes til en uge på højskole.

Det er lige om lidt

"Kreativ sommerhøjskole for voksne" d. 6. – 12.7. 2014 på Ribe Ungdomshøjskole.

Nøj, hvor jeg glæder mig

Jeg forventer at lære nye teknikker og ikke mindst møde en masse dejlige garnglade kvinder.

At tænke sig en hel uge omgivet af garn, snak, kreativitet og inspiration. Maden serveret. Det er da forkælelse, der dur.

Mon nogle af mine læsere skal med?

Vi skal også på udflugter Mandø og Rømø

Jeg må nok hellere forberede et let strik til de ledige snakkestunder.

Noget lige ud af landevejen

"Under Uret" er også snart færdig - mangler kun det første ærme - det andet ligger lige her

Hvor jeg nyder dise lune aftener med strik udenfor eller i udestuen.

Men det er jeg vist ikke alene om

Jeg er kommet godt i gang med at løbe - hveranden dag 5 km.

Målet for turen er at få et kig til den lille svanefamilie

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Så stor svanefamilien er, dejligt mål for en løbetur.
    Jeg tager jo til Samsø, men jeg glæder mig til at læse om din tur til Ribe og rundt i mit elskede sønderjylland. OG alt det I skal strikke.... GOD TUR!
    Du er da snart færdig med Under uret... pas nu på armen!

    SvarSlet
  2. Uh - det lyder dejligt. En hel strikkeuge, med andre strikkere. Glæder mig til at høre om højskoleopholdet. Det kunne jo være, at man skulle prøve en gang.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.